Uvjeti poslovanja i korištenja
Mrežna stranica Aritos stolni tenis je u vlasništvu Aritos j.d.o.o., Varaždinska ulica 27/J, 42205 Nedeljanec, OIB: 50060656183. Ovi Uvjeti poslovanja i korištenja odnose se na korištenje "Aritos stolni tenis", odnosno mrežne stranice www.stolni-tenis.hr.
Aritos j.d.o.o. zadržava pravo promjene uvjeta poslovanja i korištenja mrežnih stranica, o čemu je dužan obavijestiti javnost na istim stranicama.
Opći uvjeti
Ovim se Općim uvjetima korištenja mrežnih stranica i korištenja usluge web trgovine, uređuje korištenje mrežne stranice stolni-tenis.hr od strane korisnika, te korištenje usluge web trgovine na istim mrežnim stranicama. Korisnik je svaka fizička osoba s prebivalištem ili boravištem u Republici Hrvatskoj ili izvan Republike Hrvatske koja pristupa mrežnim stranicama. Pojam korisnik uključuje i registriranog korisnika. Registrirani korisnik je svaka potpuno poslovno sposobna osoba, pravna ili fizička, koja se registrirala za korištenje usluge web trgovine na mrežnim stranicama s prebivalištem odnosno sjedištem u Republici Hrvatskoj ili izvan nje. Usluga web trgovine je usluga koja omogućuje korisnicima kupnju proizvoda putem mrežnih stranica www.stolni-tenis.hr.
Ograničenja korištenja i odgovornosti
Dokumenti, podaci i informacije objavljeni na mrežnim stranicama ne smiju se reproducirati, distribuirati ili na bilo koji način koristiti u komercijalne svrhe bez izričitog pristanka Aritos j.d.o.o. ili na bilo koji način koji može uzrokovati štetu Aritosu ili bilo kojoj trećoj strani. Dokumenti, podaci i informacije objavljeni na ovim mrežnim stranicama mogu se koristiti samo za individualne potrebe korisnika uz poštivanje svih autorskih i vlasničkih prava, te prava trećih osoba.
Korištenjem sadržaja ovih mrežnih stranica korisnik prihvaća sve rizike koji nastaju iz korištenja mrežnih stranica i prihvaća koristiti sadržaj mrežnih stranica isključivo za osobnu uporabu i na vlastitu odgovornost.
Aritos se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja na bilo koji način može nastati iz, ili je na bilo koji način vezana za korištenje mrežnih stranica, za bilo koje radnje korisnika uporabom ili zlouporabom sadržaja mrežnih stranica i za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili bilo kojoj trećoj strani u vezi s uporabom ili zlouporabom sadržaja mrežnih stranica.
Aritos zadržava pravo izmjene sadržaja mrežnih stranica, pravo ukidanja mrežnih stranica, te pravo ograničavanja pristupa mrežnim stranicama, sve bez najave, te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena, ukidanja ili ograničavanja. Aritos neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz nedostupnosti mrežnih stranica zbog tehničkih razloga.
Cijene proizvoda
Cijene proizvoda izražene su u eurima (EUR, €). Obveznik nije u sustavu PDV-a, tako da PDV nije uračunat u cijenu temeljem čl.90 st.1. i st.2 Zakona o PDV-u (NN br. 73/13.).
Na kupovinu putem web trgovine, Aritos može odrediti popuste koji se mogu odnositi na određeno vremensko razdoblje, ili radi akcijskih prodaja, odnosno određene vrste, grupe ili kategorije proizvoda. Popusti će biti jasno naznačeni uz proizvod na koji se popust odnosi.
Cijene proizvoda su podložne promjenama do trenutka potvrde kupovine.
Cijena dostave kupljenih proizvoda nije uključena u iskazanu cijenu proizvoda na mrežnim stranicama, već se ona obračunava zasebno za cijelu narudžbu.
Cijena proizvoda bit će ona koja je navedena u svakom trenutku na našoj mrežnoj stranici, osim u slučaju očite pogreške. Iako poduzimamo sve kako bismo osigurali da su cijene navedene na mrežnoj stranici ispravne, može doći do pogreške. Ako otkrijemo grešku u cijeni nekog proizvoda koji ste naručili, obavijestit ćemo vas što je prije moguće i dati vam mogućnost potvrđivanja narudžbe po ispravnoj cijeni ili otkazivanja narudžbe. Ako Vam se nismo u mogućnosti javiti, narudžba će se smatrati otkazanom, a svi plaćeni iznosi bit će vam nadoknađeni u cijelosti.
Potvrdom kupovine korisnici završavaju postupak kupovine putem usluge web trgovine. Ugovor o kupoprodaji je sklopljen u trenutku primitka plaćanja.
Način plaćanja
Korisnici mogu izvršiti plaćanje na dva načina, kreditnim/debitnim karticama ili internet bankarstvom/općom uplatnicom, a izbor se vrši prilikom kreiranja narudžbe na mrežnim stranicama.
Plaćanje karticama vrši se putem MyPOS sustava za naplatu. Podaci o karticama koje unosite su sigurni i ne pohranjuju se na serveru koji koristimo, niti imamo uvid u njih. Aritos će snositi sve manipulativne troškove autorizacije kartice korisnika.
Uplata na bankovni račun se obavlja nakon obavljene narudžbe prema podacima koji su navedeni na ekranu ili u email poruci koja je dobivena nakon obavljene narudžbe. Uplatu je moguće izvršiti u banci, pošti ili preko internet bankarstva. Zbog jednostavnosti popunjavanja naloga, za Vas kreiramo 2D bar kod kojeg je dovoljno skenirati da bi se cijeli nalog automatski popunio. Robu šaljemo nakon što je uplata vidljiva na našem računu, što je obično jedan radni dan nakon uplate.
Dostava
Dostava proizvoda moguća je samo u Republici Hrvatskoj. Cijena dostave nije uračunata u cijenu prizvoda i posebno se naplaćuje. Za iznose veće od 100,00 EUR za područje Republike Hrvatske dostava je besplatna, a za iznose manje od 100,00 EUR dostava se naplaćuje 5,80 EUR. U slučajevima narudžbe proizvoda kod kojih je istaknuto da imaju posebnu cijenu dostave, kao što su npr. stolnoteniski stolovi, cijena dostave se posebno dogovara, što će biti navedeno i u samoj narudžbi.
Dostava se obavlja putem Overseas Express dostavne službe. Paket se šalje Overseas Express dostavnom službom i djelatnici ga dostavljaju do vrata kupca ili u jedan od Overseas parcel shopova koje je kupac odabrao. Roba poslana Overseas Express dostavnom službom obično stiže unutar 1-2 radna dana nakon slanja. Za određena područja (npr. otoci koji nisu povezani mostom s kopnom) je potrebno nekoliko radnih dana (do maksimalno 5), a detaljan raspored vožnje možete
provjeriti ovdje. Kada Vam robu pošaljemo, obavijestit ćemo Vas e-mail porukom i od tada se računa vrijeme dostave Overseas Express dostavne službe.
Svi proizvodi su zapakirani i zaštićeni tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Preporučamo otvoriti pošiljku pred dostavljačem i usporediti dostavljene proizvode s računom, a ako nešto nedostaje ili su isporučeni proizvodi koji nisu naručeni, odmah ih reklamirati dostavljaču. Pri preuzimanju dostavljenih proizvoda provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu. Potpisom potvrde o primitku pošiljke Kupac potvrđuje da je primio neoštećen paket, odnosno smatra se da je Kupac pregledom pošiljke utvrdio da su preuzeti proizvodi bez oštećenja te da kvantitativno i kvalitativno odgovaraju proizvodima s računa. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.
Sklapanje i raskid ugovora o prodaji
Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda ili usluge putem Aritos stolni tenis web trgovine uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima udaljene komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem narudžbe s Interneta.
Ugovor se smatra sklopljenim te stupa na snagu i obvezuje u trenutku zaključenja narudžbe i izrade računa.
Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga. Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Aritos j.d.o.o o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na Aritos j.d.o.o. Varaždinska ulica 27/J, 42205 Nedeljanec) ili elektroničkom poštom na info@stolni-tenis.hr, u kojoj navodi svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte. Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.
Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Aritos j.d.o.o., odnosno Aritos stolni tenis web trgovina zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Povrat sredstava bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu.
Povrat novca Aritos j.d.o.o. može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.
Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu Aritos j.d.o.o. Varaždinska ulica 27/J, 42205 Nedeljanec, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Aritos j.d.o.o., odnosno Aritos stolni tenis web trgovini, uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik snosi sam.
Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju korisnik će biti obaviješten. Ukoliko se nedvojbeno utvrdi da je reklamacija na proizvod neopravdana ili da je do neispravnosti naručenog proizvoda došlo zbog neadekvatnog rukovanja ili uporabe, tada Aritos j.d.o.o. nije dužan izvršiti povrat novca ili dostaviti zamjenski proizvod. Reklamirani proizvod bit će vraćen korisniku o njegovom trošku uz pisano objašnjenje razloga neprihvaćanja zahtjeva za povratom ili zamjenom.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača (registriranog korisnika) i prodavatelja u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu, primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 75/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.
Potrošač je obavezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja, a najkasnije u roku od 2 mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj, ne odgovaramo za materijalni nedostatak prodanog proizvoda koji se pokaže nakon proteka dvije godine od datuma prodaje proizvoda.
Internetsko rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti
ovdje. To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem službenom jeziku EU.